5 świetnych zabawek dla kota.


Szczęśliwi posiadacze puchatych, miauczących kulek wiedzą ile radości sprawia zabawa z nimi.
Do napisania tego postu zainspirowała mnie blogerka: Mypinkplum, która napisała taki post i również jest posiadaczką kota, a nawet dwóch! 🐾
Dzisiaj przedstawię więc 5 najlepszych zabawek dla kota.
Każdy porządny właściciel pewnie zastanawia się jakie zabawki warto zapewnić futrzakowi.
Radości przy zabawie jest dużo, a właściciel jak i kot są zadowoleni.

Ja zaprezentuję moje bestsellery, jeśli chodzi o kocie zabawki. Gwarancja udanej zabawy sprawdzona przez mojego kochanego Puszka. ♡



1.Gałązka z liśćmi.
Pierwsza wybrana przezemnie zabawka do gałązka. Zerwana prosto z drzewa czy kszaka świetnie nadaje się do zabawy.
Dzięki lisciom odgłosy podczas polowań zachęcają do kolejnej próby polowania.


2.Patyk.
Zwykły patyk też może stać się przedmiotem idealnym do zabawy i tej trwającej 2 i 10 minut. Patyk niepowinien być zbyt gruby, aby kot mógł go swobodnie złapać w pyszczek.

3.Sznurek.
Miękki sznurek to jest chyba ten jeden z the best zabawek. Miękki, zawiązany na kilka słupełków. Idealna zabawka, która sprawdza się zawsze.

4. Piórko.
Zabawa piórem np. kury to też ciekawy pomysł na zabawkę. Przywiązać do piórka sznurek i zabawa gwarantowana.

5. Mała piłeczka itp.
Przy wyborze małej piłeczki trzeba się zastanowić, aby w środku nie było żadnych groszków czy czegoś takiego. Najważniejsze jest bezpieczeństwo naszego kotka i nasze.

A wy macie kotki? Posiadacie jakieś zwierzątko domowe? Czym lubicie się bawić z kotem? Jak podobał wam się post? Podzielcie się w komentarzach i do następnego.

12 komentarzy :

  1. Zdecydowanie uwielbiam psy. Są bliższe memu sercu ( mam psa od 10 lat i jest moim najwierniejszym przyjacielem)
    Jednak lubię koty, najbardziej lubię je obserwować.

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja żyłam długo pod jednym dachem z kotem i psem. I było pięknie.
      Po jakimś czasie mój kochany pies zmarł ze starości... niedługo miną jakieś 2 czy 3 lata od tego wydarzenia... Teraz wiem że nie potrafię wybrać mojego ulubionego zwierzaka: pies i kot to dla mnie ta sama miłość tylko inne cechy. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Bardzo pomocny post :D Niestety nie mam kota :(
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koty to kochane zwierzaki. Jak zresztą wszystkie zwierzęta. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Ja mojemu kotu zawsze daje piłeczkę do ping ponga i się super bawi :D albo łańcuch na choinkę taki ala korale :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piłeczki ah piłeczki. ;) pozdrawiam

      Usuń