Creative gift for boys.

Dzień chłopców już tuż-tuż. A więc trzeba pomyśleć nad prezentem dla nich.
To nie jest niestety takie proste. Na szczęście wiele sklepów z okazji zbliżającego się święta oferuje różnorodne produkty, którymi naprawdę niemożna pogardzić.
Jak znaleźć idealny prezent? Co wybrać? A jak mu się nie będzie podobać? Jest wiele pytań i dużo propozycji, ale każdy jest inny.
 Ja zaprezentuję dzisiaj moim zdaniem naprawdę świetny prezent na taką okazję.


Wiele z  przedstawicieli płci męskiej uprawia sport. Napewno wiele z nich chciałoby być znanymi piłkarzami, biegaczami, poprostu sportowcami. Chcieliby pewnie być na okładce magazynu... No właśnie! Któż niechciałby posiadać magazynu z własnym zdjęciem i swoimi poradami jak dbać o formę?
Z pomocą przychodzi świetną strona z upominkami: Mygiftdna.pl. Która posiada szeroki asortyment. Dowiedziałam się o niej dzięki  pewnej blogerce. Zajrzałam i zobaczyłam, że to super strona.
Coś takiego jak własną okładka jest możliwą z tą stroną!!!
Cały wygląd okładki zależy od nas,
wszystko jest proste i idealnie wykończone, każdy napis wszystko zależy od nas!!!
Ten kto dostanie taki prezent napewno poczuje się doceniony.
Na okładce ,,Running'' znajdziesz ludzi którzy kochają uprawiać sport.
Nieukrywyam, że sama niepogardziłabym takim prezentem!
Cena tego prezentu to 99,99 złotych, sądzę, że naprawdę warto.







22 komentarze :

  1. Przyznam, że dość ciekawa forma, ale ja bym swojemu chłopakowi nie kupiła. Raczej nie jest to jego gust i nie byłby zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są różne gusta. A ten prezent napewno nie jest dla każdego. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jest wiele stron na których można znaleźć świetne prezenty. Lub też sklepy takie jak empik. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Dobre rozwiązanie, gdy nie ma się pomysłu :)

    Zapraszam do mnie :)
    patisonkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprostu orginalne ja takie lubię.

      Usuń
  4. Pomysł ciekawy i na pewno oryginalny :)

    http://paulina-pala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy pomysł, ale dosyć drogi. Pewnie mojemu chłopakowi by się spodobał, ale woli jak sama coś mu przygotuję np. ciasto albo jakieś diy ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak cena jest wysoka. Mi bardzo spodobała się forma tego prezentu jednak narazie nieplanuję tego zakupy.
      Samodzielne prezenty chyba nieprzebiją niczego. :) pozdrawiam.

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Pomysł jest mega ważny. Cena jest wysoka, ale czasem warto. ; )...

      Usuń
  7. Sama chyba bym na coś takiego nie wpadła :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponieważ mygiftdna to idealnie orginalne strona.

      Usuń
  8. Bardzo ciekawe :)

    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny pomysł, też ucieszyłabym się z takiego prezentu.
    Ładny nagłówek masz bloga :)
    Pozdrawiam!
    W wolnej chwili zapraszam do mnie ;)
    http://allilove-xoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pomysł ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń