True of XXI year.

Tak bardzo chcesz powiedzieć ,,nie" , a jednak mówisz ,,tak". Jak często zawiodłaś się na kimś kto dla Ciebie miał być tą niezawodną osobą. Czy to nieprawda? 
XXI wiek niema opini pozytywnej tzn. jest to czas szpanu, egoistów, plotek itp. 
Kolejne pokolenia naprawdę nie mają z kąd brać przykładu chyba, że... z nas?
 No właśnie. Od nas i naszego pokolenia zależy dużo, a niewiele osób zwraca uwagę na  potrzeby dzisiejszego świata.
Prawdziwi przyjaciele to też nieczęsto spotykane pojęcie, które niewnosi nic poza słowa rzucone na wiatr. A przyjaźń to piękna wartość -post o przyjaźni-...














65 komentarzy :

  1. Masz rację. W dużym stopniu to od nas zależy, jakie będą przyszłe pokolenia - chamskie i szpanujące czy dobrze wychowane i doceniające różne wartości.
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się, wiele zależy od nas :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia! Ale mogłabyś robić je trochę większe :) i troszkę zmienić wygląd bloga aby zachęcał do zagladania tutaj :)
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mój blog ciągle jest przezemnie modernizowany. ;) Pozdrawiam

      Usuń
  4. Ja już nie raz się zawiodłam na innych. Nikomu tego nie życzę. Na szczęście teraz znalazłam przyjaciółkę której mogę powiedzieć wszystko i która powiedziała, że jeżeli ktoś się będzie o coś czepiał- zawsze będzie i mnie obroni. I tego musimy uczyć innych pokoleń.
    Obserwuję :)
    Zapraszam do siebie
    Pozdrawiam, Pati
    mój blog-> KLIK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że znalazłaś kogoś takiego. ;) Bardzo dziękuję za obserwacje. Pozdrawiam

      Usuń
  5. Ja już tyle razy zawiodłam się na innych, że teraz nie ufam prawie nikomu. Tak na prawdę mam tylko dwie osoby, którym moge powiedzieć wszystko. Wszyscy, których kiedyś uważałam za przyjaciół odeszli..
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne, że masz chociaż te dwie osoby. Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Bardzo piękne zdjęcia, a słowa niestety prawdziwe... :)
    Pozdrawiam!

    www.kawa-z-mlekiem-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia ;) Zakochałam się w nich ;) Ja tam uważam inaczej. Tak, to prawda, że większość ludzi naszego pokolenia to egoistyczne głupki nastawione tylko na pieniądze i lajki... Ale spora część nadal pozostała normalna, więc nie wszystko jeszcze stracone ;)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. :)
      Oczywiście że niewszyscy są tacy!!- Nieuważam, że wszyscy zwariowali. Poprostu w naszych rękach jest dużo a niektórzy są jacy są. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  8. Trzeba dobrze sobie dobierać znajomych by nie mieć styczności z tymi egoistami i złymi ludźmi. Jednak często trudno jest to zrobić. Pozdrawiam i zapraszam paulabiliniewicz.blogspot.com

    Ps. Bardzo ładne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami niełatwo, dlatego każdy nieegoistyczny przyjaciel to skarb. ;)
      Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  9. Świata sama nie zmienisz, z kilkoma osobami tez... Większość ludzi w tych czasach to hieny, ktore wypatroszą bez zadnych skrupułów ludzi takich jak My. Dlatego zanikamy... Musimy kreowac sie na ludzi podibnych do nich, aby moc przetrwac. Dlaczego to dobro dostosowuje sie do zla ? Bo jak napisalas na poczatku, nie potrafimy powieeziec NIE.
    POZDRAWIAM
    Ciotkastiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, że kilka osób niezmieni całego świata, ale może spróbować zmienić swoje pokolenie i otoczenie. ;)
      Dobro niedostosowuje się do zła!!- To my czasami wolimy zło niżeli dobro, ale zło niezwycięża całego świata, tylko jeżeli pozwolimy:nas.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  10. Zgadzam się z tym co napisałaś. Bardzo ładne zdjęcia :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękne widoki! Ja już nie mam pojęcia w którą stroną zmierza świat jednak jedno jest pewne są jeszcze inteligentni i uczciwi ludzie. Myślę tu o naszych bliskich, którzy są szczerzy za wszelką cenę. Pozdrawiam serdecznie! :)
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mieszkam na wsi a teraz o godzinie 17 robi się ciemniej. ;)
      Tak są jeszcze ludzie uczciwi i nietylko chodzi mi o naszych bliskich.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  12. Piękne zdjęcia! Jednak uważam, że problem przyjaźni nie jest przypisany tylko do XXI w.
    Ludzie zawsze mieli fałszywe cechy w sobie, nie tylko w tych czasach ;)
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem także wcześniej istniały plotki itp. Ale ludzi nie mieli zawsze złych cech w sobie, dostaliśmy wolną wolę i sami decydujemy kim jesteśmy.
      Pozdrawiam. ;)

      Usuń
  13. Dokładnie tak - teraz plotki wśród nastolatków to tematy pierwszego rzędu...

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tak jest. Ale niemusi tak być. ;)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  14. Cudowne zdjęcia, bardzo klimatyczne- pasują do tematu. Sama nie wiem co
    sądzić o tym naszym XXI wieku, ale wiem że masz wiele racji.
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Sama je robiłam wieczorem trochę się przy tym napracowałam ale efekt wyszedł. :) Pozdrawiam

      Usuń
  15. Cudowne zdjęcia <3
    http://stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak ładnie to ujęłaś, dzisiaj wsiadłam nie do tego busa co trzeba, po prostu przez pomyłkę, Pan kierowca podwiózł mnie i wysadził na przystanku gdzie powiedział, że zaraz przyjedzie autobus do którego powinnam wsiąść. Zaskoczyło mnie, że ktoś obcy robi coś dla mnie zupełnie bezinteresownie. Ale świadczy to tylko, o tym, że jeszcze są dobrzy, nie zakłamani ludzie, z których moglibyśmy brać przykład

    zapraszam i zachęcam do obserwacji
    http://amateurphotographywithart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za Twój komentarz. Oczywiście na świecie jest cała masa dobrych ludzi. :) pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  17. Masz rację. I właściwie uważam, że zaufanych osób, tak naprawdę, naprawdę powinno się mieć zaledwie garstkę. jeśli będziemy zwierzać się wszystkim, na pewno ktoś nas zdradzi, a poza tym... Czy nasze wspólne sprawy staną się wtedy tak wyjątkowe, skoro będziemy mogli się nimi podzielić ze wszystkimi? :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Bardzo dobrze to opisałaś. Pozdrawiam.

      Usuń
  18. No niestety ciężko o zaufaną osobę, dlatego jak już taką znajdziemy trzeba ją doceniać :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. ;) Bo potem może okazać się, że zostaliśmy sami.

      Usuń
  19. Masz rację :D XXI wiek to czas plotek, szpanu i fałszerstwa.
    Sama kiedyś napisałam pot o XXI wieku :)

    Zapraszam, veronikakarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne zdjęcia, wydają się być takie magiczne :) Nienawidze XXI wiek najbardziej za te plotki i fałszerstwo. Tu z kimś rozmawiasz i myślisz, że jest dobrze, a potem zostajesz obgadana ;) Trzeba doceniać szczere i zaufane osoby :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. :)
      No niestety w świecie nastolatków (nietylko ale zwłaszcza) plotki są na pożądku dziennym. Jest oczywiście też dużo takich co zachowują się tak aby XXI wiek był pozytywny z jak największej liczby stron.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  21. Bardzo ładne zdjęcia! I ogólnie bardzo ciekawy blog :)
    Zapraszam do siebie!
    www.thevogueboxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Super post! Nie wiem co tu myśleć na ten temat. Szczególnie złe jest w XXI wieku, to że zanikają kontakty między ludźmi. Takie prawdziwe, a nie tylko przez internet.
    Piękne zdjęcia i nagłówek ♥
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Odpowiedzi
    1. Mieszkam na wsi. O takie są uroki tego. ☺ Pozdrawiam

      Usuń
  24. Wow przepiękne Zdjęcia , wszystkie są takie dla mnie magiczne.
    Świetnie to wygląda , ten zachód ... :)
    Pozdrawiam
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. nice blog =)
    following each other via GFC?
    let me know & have a nice day :)
    xoxo

    https://la-colorful-passion.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks. I dont follow each other. Bye.

      Usuń
  26. No cóż, niestety, ale XXI jest bardzo hm nowoczesny. Czasem aż za bardzo ;p

    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne zdjęcia :p Niestety ale w wieku, w którym żyjemy bardzo dużo tandety, olbrzymią rolę niestety odgrywają pieniądze, skądinąd zapominamy o tym, co w życiu ważne :p

    Zapraszamy do nas: http://fashionableeguys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze napisane. ☺ Dziękuję za obserwację.

      Usuń
  28. Hej, mam do ciebie ogromną prośbę!
    Mam szansę nawiązać współpracę z DDOB, a Ty możesz mi w tym pomóc! Wystarczy, że klikniesz TUTAJ.
    Wiem, że mogę na Ciebie liczyć i mam nadzieję, że pomożesz! :)

    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję że przeczytałaś post. Może kliknę. ;) Pozdrawiam.

      Usuń
  29. Piękny Blog <3


    Coś czuję. że będę wpadała tu częściej *.*

    Wspólna obs ? :)


    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Niewymieniam się obserwacjami.

      Usuń
  30. Piękny zachód słońca!
    http://aguniamojswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń