List do Świętego Mikołaja? Mikołajki z DDOB x DaWanda.



Cześć kochani! 
Z każdej strony wychodzi klimat świąt, telewizja, sklepy, miejsca publiczne, internet, wszędzie święta i ich przygotowanie jest na pierwszym miejscu. Młodsze dzieci czekają na prezenty a niektóre piszą listy do Mikołaja...


Niestety dzisiejszy post konkursowy jest postem spóźniony o jeden dzień i nie będę brana pod uwagę w tym konkursie, uważam jednak, że forma postu jest ciekawa więc zapraszam!

Strona DDOB i DaWanda.pl zorganizowali konkurs, którego zasady polegają na napisaniu na swoim blogu specjalnego listu do Świętego Mikołaja. List piszemy w swoim imieniu wybieramy prezenty dla 4 bliskich i jeden dla siebie, po jednym prezencie dla każdego i uzasadniamy dlaczego ta rzecz na być podarunkiem dla danej osoby. Nagrodami są rzeczy wybrane przez nas na. Więcej dowiecie się tu -- Klik

Czas na mój list:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Drogi Mikołaju, proszę o prezenty dla:


Mojego taty:






Kubek z napisem tata idealny, aby każda herbata i kawa smakowała lepiej.

Kubek klik




Mojego brata:




Wygodna pościel z pięknym lwem, aby wstawał z energią na cały dzień.


                                                                               
Mojego kota:


Pluszowa myszka dla mojego Puszka, żeby miał ode mnie piękny prezent na święta.

Myszka klik




Mojej mamy:


Kubek ze świetnym napisem który ma sens ;) ,żeby przy każdym napoju widziała ten napis.



Mnie:




Kalendarz podręczny na 2017 rok, żebym dobrze organizowała naukę itp.

Kalendarz klik

Mojej przyjaciółki:




Czekoladowe szminki, żebyśmy miały ,,co wcinać" podczas spotkań.



Pozdrawiam
Alicja
~~~~~~~~~~~~~

Niestety niezdążyłam wziąć udziału w konkursie z czego nie jestem zadowolona, ale zapraszam na niedawno założone konto na ddob.com 

Dziękuję za każde wejście, każdego obserwatora (jest was już 11) , każdy komentarz. Do zobaczenia w następnych postach i mam nadzieję, że już bez większych odstępów czasowych.


21 komentarzy :

  1. Fajny wpis. Wybrałaś Ciekawe prezenty. Ja mam już swój kalendarz na przyszły rok z ``Odmętów Absurdu``. Podobają mi się czekoladowe szminki, rzeczywiście niezły prezent dla przyjaciółki!

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Tak czekoladowe szminki to moim zdaniem ciekawy pomysł. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Sądzę, że nietylko Tobie. ;)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Też tak sądzę. ;) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Szkoda, że nie zdąrzyłaś :/

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nistety. :/ Pozdrawiam i zapraszam ponownie.

      Usuń
  5. Ciekawe produkty :) Szminki są powalające <3 Przy okazji zapraszam do mnie.
    Pozdrawiam Niecoinna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Szminki zaciekawiło nietylko Ciebie.

      Usuń
  6. Trochę się spóźniłaś, bo konkurs trwał do 30 listopada, jeśli się nie mylę ;)
    Oba kubki są urocze <3
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musisz komentować jeśli nieprzeczytalaś postu. Gdybyś przeczytała post zdałabyś sobie sprawę, że wiem o swoim spóźnieniu.

      Usuń
  7. szminki skradły moje serducho :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;)Szminki zdecydowanie cieszą się dużym zainteresowaniem. 💄

      Usuń
  8. Szminki czekoladowe boskie! Szkoda, ale może za rok się uda w podobnej akcji :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. 😍🍫 Napewni okazja Jeszce się nadaży.😉Pozdrawiam.

      Usuń
  9. Szkoda że nie zdarzyłaś wziąć udziału w konkursie, ale nie martw się, ddob często organizuje podobne zabawy :) jeszcze będzie nie jedna okazja :) super prezenty, te czekoladowe szminki są super, ja wybrałam dla swojego chłopaka piwo zrobione z czekolady :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😘 Widziałam na Twoim blogu piwo czekoladowe. Zdecydowanie takie smaczne prezenty napewno sprawiają dużo radości. Pozdrawiam serdecznie kochana.:)

      Usuń
    2. O oczywiście gratuluję jeszcze raz wygranej. 😊 Należało Ci się.

      Usuń
  10. Lubię takie świąteczne posty , fajne prezenty wybrałaś
    My blog - Proszę o poklikanie w linki odwdzięczam się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świąteczne posty mają dużo uroku.🎄

      Usuń