Święta zza kulis.

Święta Bożego Narodzenia dobiegły końca. Ten wspaniały czas kojarzący się z zapachem pysznych potraw i soczystych mandarynek, ubieraniem choinki, moim umiłowaniem do świątecznych lampeczek i prezentów zapakowanych w różnorodne torby z mikołajami i wzorzystymi świątecznymi opakowaniami. Najmłodsi wyczekują Mikołaja i czekają tylko na moment w którym będą mogli rozpakować długo wyczekiwane prezenty. Dorosłym co prawda najbardziej zależy na rodzinnej atmosferze świat, ale gdy znajdują mały podarek pod choinką uśmiechają się.

Ja spędziłam święta bardzo rodzinnie. Czas ten zleciał bardzo szybko. Wigilię spędziłam z rodzicami i bratem, pierwszy dzień świąt u cioci a drugi u dziadków. Pokażę wam zdjęcia zza kulis moich tegorocznych świąt.







A jak wy spędziłyście święta? 

22 komentarze :

  1. uwielbiam świąteczne zdjęcia :D
    moje Święta też spędzone w rodzinnym gronie, to chyba najważniejsze :)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również. :) Dziękuję i wzajemnie.

      Usuń
  2. Śliczne zdjęcia :) Bardzo ładny wygląd bloga
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mój blog ciągle przechodzi zmiany związane z wyglądem, ale cieszę się, że Tobie się podoba.:)

      Usuń
  3. Świetne zdjęcia! Szczęśliwego Nowego Roku!
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia :) Ja spędziłam święta bardzo kolorowo, byłam w wielu różnych miejscach bo musiałam odwiedzić pół rodziny a to było w czterech miejscowościach :) nie mogę doczekać się kolejnego grudnia bo święta to moja ulubiona pora roku :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. To święta spedzilas rodzinnie. :) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. Świeta minęły bardzo szybko. Nie zdążyłam się nimi nacieszyć ale mogę powiedzieć, że były one bardzo udane :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również. ;) Dziękuję i nawzajem.

      Usuń
  6. Świetne zdjęcia :D Ja również je spędziłam bardzo rodzinnie, ale niestety szybko minęły. Przez cały wolny tydzień odwiedzałam znajomych i tak jakoś zleciało.
    Fajny post!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Tak święta przeważnie szybko mijają.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  7. ja w sumie nie czułam za bardzo świątecznej atmosfery, ale święta spędziłam miło i rodzinnie:) jak teraz wspominam to mogłabym je przeżyć jeszcze raz :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że czas świąt tak szybko mija...
    Na moim blogu trwa konkurs, zapraszam do udziału :) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...Tak ten czas zawsze tak szybko przemija. 🎄
      Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  9. mnie też świąteczny czas minął niezwykle szybko :/.
    ale już niebawem Wielkanoc, a później wakacjee *.*
    przeżyjemy jeszcze wiele świąt :D
    Buziolki :***
    zapraszam na nowy wpis ♥

    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Dziękuję za odwiedziny i zapraszam do odwiedzania. Oczywiście zajrzę. :) Pozdrawiam

      Usuń