Zimowe zdjęcia. 📷 3, 2, 1... ferie.

Witajcie!
 Dzisiaj postanowiłam zebrać część zdjęć które zrobiłam narazie tej zimy, choć jest ich znacznie więcej.
Bardzo lubię kiedy na fotografii widać promienie słońca. Mi 11 lutego zaczęły się ferie zimowe, bedę mogła odpocząć te dwa tygodnie od związanych ze szkołą nauki itd. Dzięki czemu mam nadzieję, że czasu na sport i robienie takich zdjęć będzie dużo. 
 Zostawiam was teraz z efektem mojej pracy. ~Dajcie znać jak podobają wam się fotografie.~



 




A wy macie lub mieliście ferie?
Co dla was wiąże się z zimą?

40 komentarzy :

  1. A mi ferie trwają od 10 lutego i staram się z nich jak najbardziej korzystać :)
    świetne zdjęcia, idealnie obrazują zimę i jej klimat. Chyba najlepsze to pierwsze i ostatnie :) Obserwuję.
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru :) !
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To życzę dużo odpoczynku.:) Cieszę się, ze podobają Ci się zdjęcia. Dziękuję bardzo za obserwację witaj w moim gronie!
      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Super zdjęcia ja również bardzo lubię jak na zdjęciach jest słoneczko :)
    Również mam teraz ferie i odpoczywam w pełni :)
    Mało brakuje mi do 180 obserwatorów. Pomożesz?
    Nie mogę przegapić tak świetnego bloga- obserwuje!!! Czekam na kolejne posty!!!
    ONLY DREAMS - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słońce idealnie podkreśla wtedy śnieg wyglądający jak małe diamenty. ;)
      To życzę dużo odpoczynku!
      Bardzo dziękuję za obserwację mojego bloga- witaj u mnie!
      Oczywiście zajrzę do Ciebie.

      Usuń
  3. Super zdjęcia, zimowy klimat. :)) Mi oczywiście z zimą
    wiążą się ferie, które również niedawno się dla mnie rozpoczęły.
    ;) To życzę ci udanego wypoczynku!
    Super blog, obserwuję. <3

    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że zdjęcia Ci się podobają. :)
      Tobie również życzę udanego wypoczynku. Dziękuję za obserwację i pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  4. Zazdroszczę, że masz ferie. :) Ładne zdjęcia. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę miłych ferii! :) Zdjęcia są naprawdę ładne. Najbardziej podoba mi się 3 i 5 :)
    Jeśli chodzi o ferie to mnie od tego roku już nie obowiązują :(
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. :)
      Oo jaka szkoda, ferie to taka świetna sprawa.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  6. Moje ferie się niestety skończyły:( Zdjęcia są piękne, uwielbiam zimę <3

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A moje niby niedawno się zaczęły A już tyle dni za mną muszę wykorzystać ten czas co mi został bardzo dobrze. Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  7. Mi ferie również się skończyły, nad czym mega ubolewam, ale co jak co- coraz bliżej końca szkoły:D
    http://uglyographyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki optymizm ze koniec szkoły coraz bliżej. ;) Mi z roku na kolejny rok szkolny coraz szybciej mija z jednej strony fajnie bo wakacje odpoczynek a z drugiej to że coraz starsza jestem... ;) Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Bardzo fajne zdjęcia Ci wyszły! :) Mi też właśnie zaczęły się ferie i nadrabiam zaległości w oglądaniu filmów haha :D
    Obserwuję i pozdrawiam :*
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Miłego oglądania życzę w takim razie, tylko uwarzaj żeby czas na tym oglądaniu nie zleciła za szybko. Pozdrawiam.

      Usuń
  9. Ja też mam teraz ferie! Pierwsze zdjęcie skradło moje serce! Udanych ferii:))

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i życzę miłych ferii. ;)

      Usuń
  10. Bardzo ładne zdjęcia! ja już miałam ferie ): obserwuje! Mój blog - kliknij! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. :) Cieszę się, że jesteś w gronie moich obserwatorów. Pozdrawiam.

      Usuń
  11. Świetnie uchwycone fragmenty zimowego krajobrazu. Zazdroszczę, że masz śnieg! U mnie niestety stopniał, przez co bardziej przybliżam się do wiosny niżeli zimy. Moje ferie również trwają, ale nie wiem jakim cudem minął juz pierwszy tydzień...

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo cieszy mnie fakt, ze podobają Ci się zdjęcia. Aktualnie u mnie śnieg jest ale właśnie w postaci topniejącej papki. ;) Urok jaki udało mi ssie uchwycić na zdjęciach wyżej był widoczny w styczniu i jeszcze na początku lutego, teraz wygląda to troszkę inaczej. ;) Mi też pierwszy tydzień minął szybko. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  12. Bardzo ładne zdjęcia, też lubię kiedy widać na fotografiach promienie słoneczne :) Ja już nie mam ferii, bo skończyłam szkołę i pracuję :) ale z tego co wiem to u mnie właśnie trwają :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. :) Również pozdrawiam serdecznie kochana.

      Usuń
  13. Bardzo ładne zdjęcia :) Super uchwyciłaś te promienie słońca ;)

    ZAPRASZAM DO MNIE, KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam zimowe krajobrazy! Ja niestety nie mam już ferii..
    https://devildisorders.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również je uwielbiam. :) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  15. great!
    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia, moje ferie kończą się dopiero chyba za dwa tygodnie, rozpoczęcie nowego semestru-najgorzej :D

    http://wooho11.blogspot.com/ - Jeśli mogłabym prosić o kliknięcie w linki w nowym poście byłabym bardzo wdzięczna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. :) O to masz dobrze 😅😉.
      Oczywiście pozdrawiam i zajrzę do Ciebie.

      Usuń
  17. Oglądam te zimowe zdjęcia i zaczynam żałować, że za oknem nie ma już śniegu. W tym roku tylko raz zrobiłam śnieżną, a właściwie mroźną sesję zdjęciową i fotki wyszły kapitalne. No cóż, teraz aparat musi poczekać chyba na wiosnę :D.

    Pozdrawiam, http://karlin91.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, niestety zima się szybko skończyła, ale mam nadzieję, że wiosna będzie równie piękna. Pozdrawiam!

      Usuń
  18. ja to już cieszę się na wiosne i ciepełko ;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. If black off shoulder dress keeps women a sense of mystery.Then dress with lace shows the neat and pure of a girl.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedy nowy post?

    OdpowiedzUsuń
  21. Już niedługo wakacje :D

    Zapraszam na ROZDANIE

    OdpowiedzUsuń